افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

مشکل سرویس مدارس استثنایی شهر تهران حل شد

رفع این مشکل از سوی معاون سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام شد.

 

سید محمد یوسف زاده  که مسئولیت ساماندهی سرویس‌های تردد دانش آموزان مدارس استثنائی شهر تهران را برعهده دارد، گفت: مصوبه شورای شهر تهران در شهریور مبنی بر تقبل صد در صد هزینه سرویس تردد دانش‌آموزان مدارس استثنائی شهر تهران و همچنین مصوبه هیأت وزیران در هشتم شهریور امسال به‌ نام آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزی مبنی بر تکلیف دولت به تأمین و پیش بینی بودجه تردد دانش آموزان استثنائی در بودجه سالانه کشور نقش مهمی در حل مشکل  سرویس دانش آموزان مدارس استثنائی داشت.

 

به گفته وی این مصوبه مشکل تأمین بودجه سرویس تردد دانش آموزان در سال‌های پیش رو را نیز حل می کند، حال آن که دامنه اثرگذاری مصوبه شورای شهر تهران محدود به سال تحصیلی جاری است.

بر اساس تایید بهاره عباسی مدیر اداره آموزش و پرورش استثنائی شهر تهران و یوسف زاده معاون سازمان تاکسیرانی شهر تهران، در چارچوب اجرایی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، سازمان آموزش و پرورش استثنائی شهر تهران از چرخه مالی پرداخت هزینه سرویس تردد دانش آموزان مدارس استثنائی خارج شده و مسئولیت این سازمان فقط ارائه دقیق اطلاعات دانش آموزان متقاضی سرویس تردد و تأیید صورت گردش کار در ادوار زمانی مشخص و اعلام آن به سازمان تاکسیرانی شهرداری است.

بر این اساس والدین دانش آموزان استثنائی اطلاعات خود و فرزندانشان را در سامانه اعلام شده از سوی سازمان تاکسیرانی شهر تهران https://schoolbus.tehran.ir ثبت و شرکت خودرو سرویس شهر مسئول ارائه سرویس به دانش آموزان است.

هزینه این سرویس ها به طور کامل از سوی شهرداری تهران به پیمانکار مذکور پرداخت می‌شود.

هر چند این تمهید بسیار دیرهنگام و درست در آستانه گشایش مدارس و پس از خون دل خوردن والدین و تشکل های پیگیر حقوق افراد معلول صورت گرفت اما به هر حال اقدامی مهم برای رفع نگرانی بیش از پنج هزار دانش آموز مدارس استثنائی شهر تهران و والدین آنها محسوب می‌شود.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!