افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

جذب ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت با برگزاری آزمون استخدامی

علی محمد قادری در خصوص اجرای آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت، گفت: همه امورات آن انجام شده است. سازمان اداری و استخدامی تأیید کرده و اگر سازمان برنامه و بودجه تأیید نهایی کند، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت که شرایط لازم را دارند می‌توانند در آزمون اداری و استخدامی شرکت کنند و جذب دستگاه‌های مرتبط با موضوع شوند.

 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اعلام می‌کند که بیش از ۲۰ دستگاه وظیفه تسهیلگری خدمات موردنیاز را در حوزه آموزشی، تربیتی و فضاهای تحصیلی دارند.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی توضیح داد: موضوع اجرایی شده است و دستورات خوبی را معاون اول رئیس جمهوری صادر و جلسات متعددی برگزار شده است.

 

رئیس سازمان بهزیستی در خصوص اجرای آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت، گفت: همه امورات آن انجام شده است.

 

سازمان اداری و استخدامی تأیید کرده و اگر سازمان برنامه و بودجه تأیید نهایی کند، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت که شرایط لازم را دارند می‌توانند در آزمون اداری و استخدامی شرکت کنند و جذب دستگاه‌های مرتبط با موضوع بشوند.

 

قادری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش چه تعداد از قبول شدگان از میان جامعه معلولان بودند، تصریح کرد: آمار باید توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شود و بعد از تأیید نهایی، گزینش و سایر مراحل باید تا سه ماه آینده اعلام شود.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!