افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

عضویت راهنمای بین‌المللی گردشگری خوزستان در ENAT

علی خرازی، راهنمای بین‌المللی گردشگری و طراح و مجری پاراتورهای نابینایان استان خوزستان، به عضویت شبکه گردشگری دسترس‌پذیر اروپا (ENAT) درآمد.

 

 شبکه گردشگری دسترس‌پذیر اروپا که مقر آن در بلژیک است و در زمینه ارایه خدمات گردشگری به معلولان، نابینایان و ناشنوایان فعالیت علمی و پژوهشی دارد پس از  بررسی برنامه‌های اجرا شده و برنامه‌های آتی در  زمینه گردشگری نابینایان در استان خوزستان، عضویت علی خرازی را تایید کرد.

 

گردشگری دسترس‌پذیر شامل خدمات گردشگری ویژه گروه‌های خاص شامل معلولان، نابینایان، ناشنوایان می‌شود که پاراتورهای نابینایان نیز زیرمجموعه‌های گردشگری دسترس‌پذیر به حساب می‌آید.

 

علی خرازی متولد سال ۱۳۵۹ و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ‌ارشد در رشته کارآفرینی گردشگری از دانشگاه پیام‌نور ساری است. این فعال گردشگری که دبیر انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خوزستان نیز محسوب می‌شود فعالیت خود به‌ عنوان راهنمای بین‌المللی گردشگری را با اجرای گشت‌های ورودی از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد. او از سال ۱۳۹۵ ایده‌پردازی، طراحی و اجرای پاراتورهای نابینایان را در استان خوزستان آغاز کرده و در قالب کار گروهی با همراهی راهنمایان مختلف انجمن صنفی گردشگری و بخش‌های مختلف گردشگری خوزستان تاکنون چهار پاراتور نابینایان را در سطح استان اجرا کرده است.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!