افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

برگزاری آزمون سراسری سطح یک خدمات اشتغال بهزیستی

آزمون سراسری سطح یک خدمات اشتغال بهزیستی با همکاری مرکز توسعه کارآفرینی، اشتغال و توانمندسازی، معاونت آمار و فناوری اطلاعات و معاونت راهبری و توسعه مراکز خدمات بهزیستی برای مددکاران و پرسنل مراکز خدمات بهزیستی برگزار شد.

 

علی ربوبی، رئیس مرکز توسعه کارآفرینی، اشتغال و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور هدف از این برنامه را آماده سازی پرسنل مراکز خدمات بهزیستی در جهت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه هدف و ارتقا کیفیت خدمات اشتغال عنوان کرد و افزود: پس از تشکیل مرکز توسعه کارآفرینی، اشتغال و توانمندسازی، با استفاده از تجربیات گذشته، بازبینی دستورالعمل‌های اشتغال در دستور کار قرار گرفت و پیرو آن راهنمای شیوه‌ی ارائه خدمات اشتغال سازمان تدوین شد.

 

وی ادامه داد: پس از ابلاغ راهنمای مذکور به استان‌ها، با هدف سنجش میزان تسلط پرسنل مراکز مثبت زندگی که درگاه واحد ارائه خدمات سازمان است، این آزمون طراحی و برگزار شد که در این مرحله بیش از ۴۳۰۰ نفر از مددکاران مراکز مذکور شرکت کردند.

 

ربوبی افزود: با هدف ارتقا هرچه بیشتر خدمات اشتغال در سازمان بهزیستی، آزمون فوق الذکر در هفته آتی برای افرادی که از آزمون قبلی جا مانده و یا مردود شدند تکرار خواهد شد و مراکزی که در این آزمون حدنصاب لازم را نیاورند امکان ارائه این خدمات را نخواهند داشت.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی، آزمون مجدد برای گروه‌های مورد اشاره در روز یکشنبه ۱۶ مهرماه سال جاری در دو مرحله برگزار خواهد شد که زمان بندی دقیق آن به بهزیستی استان‌ها اعلام شده است.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!