افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

برخورد بهزیستی با تخلفات مراکز نگهداری معلولان

رییس سازمان بهزیستی کشور در خصوص رفتار نامناسب با معلولان در برخی مراکز نگهداری که اخبار آن بعضا منتشر می‌شود گفت: با تخلفات صورت‌گرفته در مراکز نگهداری معلولان برخورد می‌کنیم.

 

علی محمد قادری ، با اشاره به انتشار اخباری مبنی برخورد نامناسب با معلولان در برخی مراکز نگهداری از آن‌ها اظهار کرد:‌  سازمان بهزیستی بر خدماتی که ارائه می‌کند نظارت دارد.

 

بعضا می‌بینیم که موضوعاتی مبنی بر تخلف مراکز نگهداری از معلولین مطرح می‌شود؛ سازمان بهزیستی تلاش می‌کند با تخلفات صورت گرفته در بخش خدمات مراکز نگهداری از معلولین برخورد کند.

 

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا مشکلات افراد معلول را در این مراکز پیگیری کنیم. همچنین  از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم تا در این امر کنار ما باشند تا بتوانیم با شفافیت چنین موضوعاتی را منعکس کنیم.

 

بهزیستی همواره تلاش می‌کند پشت مردم و حامی افراد تحت پوشش خود باشد.

 

قادری در ادامه درباره برنامه سازمان متبوعش برای حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد نیز اظهار کرد: بهزیستی یکی از سه رکن اعطای مجوز به سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسات این چنینی است. سازمان در حوزه‌های تخصصی شبکه دارد و در موضوعات توانبخشی، شبکه ملی نابینایان، ناشنوایان، افراد روانی مزمن و موضوعت اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!