گیمر نابینا توانسته ۷۶۰۰ نفر را در Call of Duty: WWII از بین ببرد
گیمر نابینا توانسته ۷۶۰۰ نفر را در Call of Duty: WWII از بین ببرد
گیمر نابینا با نام TJ the blind gamer با وجود نابینا بودن توانسته تا بیش از ۷۶۰۰ نفر را در بازی Call of Duty: WWII از بین ببرد.
او می گوید که با استفاده از اصوات محیط، بازی های مختلفی انجام داده است.
از جمله بازی های Call of Duty:wwwii و Black Ops 3
با مراجعه به کانال یوتوب او می توانید ببینید که TJ چگونه با استفاده صداهای تولید شده از دستگاه هایی مانند Gobblegum می تواند بخش زامبی Black Ops 3 را انجام دهد.
گیمر نابینا که ۱۹ سال سن دارد، در پاسخ به خبرنگار سایت کوتاکو گفت:
حتی پیش از این که بینایی خود را از دست بدهد هم از طرفداران سری کال او دیوتی بودم.
او از ۸ سالگی و با بخش زامبی Call of Duty: World at War به این فرنچایز علاقه مند شده.
همچنین ساعت های زیادی را هم صرف Modern Warfare 2 کرده است.
در آن زمان TJ تنها با استفاده از چشم راست و عینک می توانسته تا بازی ها را دنبال کند.
حتی نابینایی TJ باعث نشده تا قید Black Ops 3 را بزند
گیمر نابینا میگوید:
زمانی که بینایی ام را به طور کامل از دست دادم و می خواستم دوباره کال او دیوتی بازی کنم، کار بسیار سختی بود.
زیرا در آن زمان به استفاده از هدست عادت نداشتم.
او می گوید که بعضی از تنظیمات بلک آپس ۳ به صورت اتفاقی، به نوعی طراحی شده اند که بازیکنان دچار معلولیت می توانند از آن ها استفاده کنند.
برای مثال بخش «آگاهی» باعث بیشتر شنیده شدن صدای تولید شده از جانب دشمنان می شود.
همچنین «حس ششم» هم همانطور که افکت های صوتی مناسبی را برای گیمر نابینا می سازد، افکت های تصویری خوبی را برای ناشنوایان هم ایجاد می کند.
اضافه شدن دستیار صوتی هوشمند آمازون یعنی الکسا به کال او دیوتی هم اتفاق مثبتی است.
ای بخش می تواند به TJ و سایر گیمرهای دارای محدودیت های جسمی کمک کند.
TJ همچنین از سازندگان بازی درخواست کرده تا تمام اطلاعات نوشتاری بازی به صورت صوتی هم در دسترس باشند.
تا افراد نابینا بدون کمک گرفتن از شخص خاصی بتوانند این کار را انجام دهند.
هدف فعلی او این است که ۱۰ هزار نفر را در Call of Duty: WWII از بین ببرد.
این گیمر نابینا جدا از کال او دیوتی، از تجربه دیابلو ۳ هم لذت می برد
این بازی را عنوانی می داند که تجربه آن برای افراد نابینا لذت بخش است.
منبع: kotaku