افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

مناسب سازی ۱۱۴ بوستان برای استفاده توان‌یابان تا پایان سال

حسین نظری، در خصوص مناسب سازی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران برای استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت، گفت: بر اساس طرح جامع، مناسب سازی ۱۱۴ بوستان در سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: در سال ۹۵؛ ۲۲ بوستان، در سال ۹۶؛ ۲۲ بوستان، در سال ۹۷؛ ۲۲ بوستان، در سال ۹۸؛ ۳۹ بوستان، در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰؛ ۲۲ بوستان، در سال ۱۴۰۱؛ ۵۸ بوستان و مجموعاً ۱۸۵ بوستان تا کنون مناسب سازی شده‌اند.

 

معاون شهردار تهران با بیان اینکه امسال باید ۱۱۴ بوستان مناسب سازی شود، اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا پایان سال موارد باقی مانده انجام شود.

 

نظری با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه مناسب سازی بوستان‌های شهری پایتخت، اظهار کرد: تجهیز بوستان‌ها به امکاناتی همچون ست ورزشی ویژه معلولان، ایجاد رمپ، محوطه سازی، مناسب سازی آبخوری‌ها، سرویس بهداشتی و نیمکت‌های متناسب با نیاز توان‌یابان از جمله ویژگی‌های اجرای این طرح است.

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مناسب سازی این تعداد بوستان در راستای تأکیدات ویژه شهردار تهران برای فراهم کردن بستر و زمینه مناسب استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت است.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!