افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

پرداخت ۷۰ درصد خدمات توانبخشی معلولان، توسط بیمه سلامت

علی اربابی : ۷۰ درصد تعرفه معلولان در بخش خصوصی و دولتی توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود و این افراد فقط ۳۰ درصد هزینه‌ها را باید پرداخت کنند.

وی در حاشیه دیدار با تعدادی از معلولان و خانواده‌هایشان به همراه حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان در این دیدار وضعیت خدمات درمانی و توانبخشی ارائه شده به معلولان بررسی و چگونگی و مسیر دریافت خدمات مورد نیازشان را تشریح کرد.

وی عنوان داشت: برای اینکه معلولان عزیز بتوانند از خدمات درمانی و خدمات توانبخشی مورد نیاز خود بهره مند شوند باید در مرحله اول بیمه شده سازمان بیمه سلامت و تحت پوشش بهزیستی باشند و پس از آن در سامانه بیمه سلامت نشان دار شوند تا خدمات برایشان تعریف و بیمه‌ای محاسبه شود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت برای معلولان نشان دار شده خدمات قابل توجهی را تحت پوشش قرار داده که در کاهش هزینه‌های درمانی آنان بسیار مؤثر است و حتی می‌تواند به هزینه‌های دیگر آنها نیز کمک کند.

اربابی تصریح کرد: ۷۰ درصد تعرفه چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی برای معلولان جامعه هدف توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود و این افراد فقط ۳۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد که آن هم در صورت حمایت و کمک سازمان بهزیستی شاید به صفر برسد و خدمات توانبخشی برایشان رایگان شود.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!