افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

پخش نسخه ویژه ناشنوایان از مستند رزاق کریمی

نسخه ویژه ناشنوایان مجموعه مستند «چونان سرو» به تهیه‌کنندگی مصطفی رزاق کریمی از شنبه ۲۱ آبان ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

 

«چونان سرو» به تهیه‌کنندگی مصطفی رزاق کریمی و کارگردانی گروهی از مستندسازان جوان و مستندپرتره‌ای از چهره‌های شاخص فرهنگ و ادبیات ایران است که در شبکه مستند تولید شده و از امشب ساعت ۱۸:۳۰ در بسته تصویری ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان پخش می شود.

 

این مجموعه مستند در شبکه مستند سیما تولید شده و در آن مستند پرتره‌هایی درباره چهره‌های ماندگار ایران مانند محمدعلی اسلامی ندوشن، شهریار، دکتر شهیدی، علامه قزوینی، محمد معین، نیما یوشیج، غلامحسین بنان، ملک الشعرای بهار، غلامحسین امیرخانی و سیدمحمدحسین مبین بنیانگذار آسایشگاه جذامیان بابا باغی و نیز از اهالی قلم است که به جهت فعالیت‌های گسترده برای درمان و ریشه‌کنی بیماری جذام در ایران، از وی به عنوان «پدر جذامیان ایران» یاد می‌کنند، ساخته شده است.

 

رزاق کریمی در این مجموعه از  حضور مستندسازان جوان‌ بهره برده و از کارگردان‌هایی که در تولید این مجموعه حضور داشتند می توان به قربانعلی طاهرفر، عطیه زارع، حنیف شهپرراد، مریم طالبی انارکی و … اشاره کرد.

 

این مجموعه از امشب در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و هر هفته از شنبه تا چهارشنبه در بسته تصویری ویژه ناشنوایان روی آنتن می رود و تکرارش روز بعد ساعت ۶ خواهد بود.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!