افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

نماینده مجلس: تامین مسکن و اشتغال جامعه هدف بهزیستی اولویت مجلس و دولت است

علی بابایی کارنامی روز چهارشنبه در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور در ساری ، با اذعان به سختی کار در این سازمان افزود : توانمندسازی مددجویان جامعه هدف بهزیستی با هدف ایجاد اشتغال ثابت و پایدار،  می تواند در برنامه هفتم توسعه در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد.

 

وی گفت : تصویب قوانین مرتبط با مددجویان بهزیستی در خانه ملت بویژه طی ۲ سال گذشته بیانگر توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این قشر بوده است.

 

بابایی کارنامی با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه ، گفت: هرچقدر این قوانین حکیمانه تر و منطبق بر واقعیت، طراحی و تصویب شود ریل گذاری بهتری برای اجرای برنامه های در دست اقدام دستگاه های اجرایی فراهم خواهد شد.

 

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه هر دستگاهی نام برد و اظهار داشت : فعالیت در بهزیستی نیازمند داشتن صبر، بردباری، تلاش و خلوص نیت است.

 

وی با اشاره به افزایش چند برابری اعتبارات سازمان بهزیستی کشور  در سال جاری، ابراز امیدواری کرد با کمک دولت و مجلس بسیاری از مشکلات جامعه هدف این نهاد حمایتی برطرف شود.

 

بهزیستی مازندران ۱۶۲ هزار خانوار با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت را زیرپوشش دارد.

بهزیستی مازندران ۶۲ هزار معلول را زیرپوشش دارد و معلولان جسمی حرکتی با  ۲۷ هزار نفر بیشترین تعداد معلولان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان را به خود اختصاص داده اند، این نهاد همچنین ۱۳ هزار معلول کم توان ذهنی، بیش از هفت هزار معلول نابینا و هفت هزار و ۴۳۰ معلول ناشنوا و کم شنوا، ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار روانی مزمن و ۷۳۰ معلول صوت و گفتاری را در مازندران زیرپوشش دارد.

 

 

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!