افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

رقابت آشپزی برای معلولان

جشنواره ملی «طعم امید» متشکل از مسابقه آشپزی ویژه معلولان با هدف ایجاد انگیزه، امیدبخشی و ارتباط افراد معلول با حوزه‌های متنوع صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

 

 برپایی جشنواره ملی طعم امید که قرار است نهم اردیبهشت ماه با حمایت یکی از مجموعه‌های رستورانی برگزار شود، در واقع رویدادی مستمر تعریف شده است که امسال با برگزاری مسابقه آشپزی ویژه معلولین اجرا خواهد شد و در  آینده با برنامه‌های متنوع دیگر پیش خواهد رفت.

 

در این رویداد که با هدف ایجاد انگیزه و انرژی‌بخشی به افراد دارای معلولیت و ارتقای خودباوری آن‌ها برگزار می‌شود، دو میز تخصصی گردشگری خوراک و گردشگری دسترس‌پذیر برنامه‌ریزی شده و اجرای مسابقه مذکور را در دستور کار قرار داده‌اند.

 

بنا بر اعلام، با توجه به رویکرد تشکیل میزهای تخصصی گردشگری به عنوان یکی از اقدامات مهم دفتر توسعه گردشگری داخلی، از سال گذشته تا کنون برگزاری رویدادهای متنوع و مرتبط با این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

 

بر مبنای این اقدام ۹ گروه از افراد دارای معلولیت در بخش‌های آسیب‌های نخاعی، سندرم داون و معلولیت‌های جسمی و حرکتی با آشپزی غذاهای متنوع به رقابت خواهند پرداخت.

 

غذاهایی از جمله زرشک پلو با مرغ، کلم‌پلو شیرازی، کته و شامی کبابی رودباری، قلیه ماهی، کیک مرغ و غیره که زمان تهیه آن‌ها بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت است توسط شرکت‌کنندگان در این رویداد تهیه خواهد شد.

 

برترین این رقابت امکان حضور در رویداد بین‌المللی حوزه گردشگری را خواهد یافت.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!