افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

راهبرد سازمان بهزیستی کارآمدی و ایجاد تحول است

علی محمد قادری چهارشنبه در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور در ساری افزود: همکاران و مددکاران بهزیستی با پایبندی به خون شهدا و احترام به خانواده های معظم این مردان خدایی راهبرد تحولی را در سازمان بهزیستی اجرا خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: بنا داریم سازمان بهزیستی، در مسیر تحول حرکت کند و خط مشی سازمان به گونه‌ای ترسیم شود که بهره‌وری مشخص و قابل اندازه‌گیری داشته باشد.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا داریم سازمان بهزیستی ذیل راهبردهای کارآمدی و مردمی بودن، در مسیر تحول حرکت کند و خط مشی سازمان به گونه‌ای ترسیم شود که بهره‌وری مشخص و قابل اندازه‌گیری داشته باشد.

 

قادری با گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و شهدای امنیت و سلامت افزود: این نشست با نگاه هم افزایی و همسویی استراتژیک میان ستاد و صف برگزار شده و قرار است بیانیه و منشور راهبردی بهزیستی را در روستاها و شهرستان های ایران اسلامی ساری و جاری کند.

 

وی با بیان اینکه مخاطبان و جامعه هدف سازمان بهزیستی ایران اسلامی از بهترین خلق خداوند هستند، اظهارکرد: کسوت کارکنان این سازمان مددکاری است و به این جایگاه افتخارمی کنند و در این مسیر مجاهدت پیشه کردند.

 

بهزیستی مازندران ۱۶۲ هزار خانوار با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت را زیرپوشش دارد.

بهزیستی مازندران ۶۲ هزار معلول را زیرپوشش دارد و معلولان جسمی حرکتی با  ۲۷ هزار نفر بیشترین تعداد معلولان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان را به خود اختصاص داده اند، این نهاد همچنین ۱۳ هزار معلول کم توان ذهنی، بیش از هفت هزار معلول نابینا و هفت هزار و ۴۳۰ معلول ناشنوا و کم شنوا، ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار روانی مزمن و ۷۳۰ معلول صوت و گفتاری را در مازندران زیرپوشش دارد.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!