افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

رادیو سلامت برای ناشنوایان دیدنی شد/ دستاوردهای علمی در «فصل دوم»

برنامه «با هم حرف بزنیم» که هر روز از رادیو سلامت پخش می‌شود، قرار است با حضور مترجمان برای ناشنوایان ضبط و در سایت این شبکه رادیویی در دسترس شنوندگان کم شنوا و ناشنوا قرار بگیرد.

 

ملیحه کاظمی که تهیه‌کنندگی برنامه «با هم حرف بزنیم» را به عهده دارد در این باره توضیح داد: شنبه‌های آخر ماه این برنامه را با حضور مترجمان برای ناشنوایان و کم شنوایان ضبط تصویری می‌کنیم و بعد در سایت رادیو سلامت بارگذاری خواهد شد تا در دسترس شنوندگان کم شنوا و ناشنوا قرار بگیرد و آنها بتوانند از این طریق برنامه‌ها و مباحث آن را دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین مبحث برنامه هم درباره شنوندگان کم شنوا و ناشنوا است که چگونه زندگی با کیفیت تری داشته باشند.

 

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می‌پردازد. تهیه کنندگی برنامه یک هفته در میان با من و پیمان پناهی است.

 

روز سه شنبه ۳۱ خرداد به موضوع برنامه‌ریزی در زندگی می‌پردازیم.

 

کاظمی اظهار کرد: این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می‌شود و هر روز به موضوعاتی می‌پردازد که دغدغه شنوندگان است.

 

بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و… از دیگر موضوعاتی است که به آن می‌پردازیم.

 

یکی از محورهای برنامه ویژگی‌های انسان‌های متعادل و با هدف است که راهکارهای این ویژگی‌ها در برنامه ارائه می‌شود.

 

معرفی دستاوردهای علمی در «فصل دوم»

برنامه «فصل دوم» رادیو سلامت روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه ضمن معرفی دستاوردهای علمی کشور میزبان یکی از اساتید دانشگاه است.

 

این برنامه که به تهیه کنندگی مرجان قندی که دوشنبه‌ها ساعت ۹ صبح پخش می‌شود، امروز میزبان محمدتقی کریمی استاد تمام رشته ارتوز و پروتوز دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیر عامل شرکت دانش بنیان است تا درباره آسیب‌های نخاعی و همچنین درباره قطعه‌ای که برای افراد قطع نخاع طراحی شده، صحبت شود.

 

مرجان قندی تهیه کننده درباره برنامه بیان کرد: گوینده این برنامه علی الله دانه است و با توجه به نامگذاری سال ۹۸ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، در این برنامه به مصادیق عینی این مفهوم در حوزه کسب و کار و تولید سلامت و همچنین معرفی دستاوردهای علمی کشور می‌پردازد.

 

وی در این باره توضیح داد: این برنامه در راستای گام دوم بیانات مقام معظم رهبری تولید و پخش می‌شود.

 

تاکید ما بر اصل «ما می‌توانیم» است که ایشان در صحبت‌هایشان بارها به این موضوع تاکید کردند.

 

هدف ما در برنامه تزریق امید و اعتماد کردن به جوانان نخبه و آینده دار کشور است که باعث شدند در حوزه سلامت و پزشکی به استقلال برسیم.

 

 

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!