افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

اکران ۱۶ عنوان فیلم در جشنواره فیلم فجر شیراز/اعلام اسامی فیلم ها

بهروز مرامی گفت: با توجه به هماهنگی به وجود آمده با دبیرخانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا قرار شده که به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با هدف عدم شیوع بیماری کرونا، سالن‌های نمایش دهنده فیلم فجر در شیراز با ۳۰ درصد ظرفیت اصلی سالن در اختیار جشنواره است.

 

برای اطمینان از اینکه علاقمندان به حضور و تماشای فیلم‌های جشنواره دو دوز واکسن خود را تزریق باشند، ورود تماشاگران به سالن از دو طریق انجام خواهد شد.

 

معاون فرهنگ و ارشاد فارس افزود: اولین مرحله در هنگام خرید بلیت است و دومین مرحله در حین ورود به سالن نمایش خواهد بود بدیهی است، مراجعه کنندگان می باید برگ تزریق دو دوز واکسن را در حین ورود به سالن ارائه کنند در غیر این صورت از ورود آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

مرامی ادامه داد: آئین گشایش جشنواره در روز چهاردهم بهمن ماه همراه با نمایش و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری که به موضوع زندگی بیژن عاصم، قهرمان و رزمنده دلاور شیرازی و از فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود گفتنی است نیمی از سرمایه این فیلم توسط شهرداری شیراز تأمین شده است.

 

وی تاکید کرد: شهر شیراز با برگزاری بیست و یک دوره از جشنواره فیلم فجرشیراز که به صورت همزمان با تهران است، استان پیشرو در این زمینه است و همچنین در این دوره از جشنواره دو عنوان فیلم برای نمایش ویژه افراد ناشنوا و نابینا در نظر گرفته شده است که با نهادهای ذیربط به منظور استفاده مخاطبان خاص این فیلم‌ها هماهنگ خواهد شد.

 

همچنین محسن خباز، مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، گفت: این جشنواره در ۴ سالن به نمایش در می‌آید این جشنواره در چهار سالن نمایش فیلم برگزار خواهد شد این سالن‌ها عبارتند از دو سالن در مجموعه هنر شهر آفتاب، سالن سینما سعدی و سالن سینما گلستان. فیلم‌ها اغلب در دو نوبت ۳۰/۱۸ و ۲۱ به نمایش در خواهند آمد.

 

مدیراجرایی بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز از احتمال نمایش برخی از فیلم‌ها به صورت فوق العاده خبر دادند.

 

خباز در ادامه افزود که علاقمندانمی توانند برای تهیه بلیت به سامانه‌های www.irantic.com و gisheh۷.ir و cinematicket.org مراجعه کنند.

 

بیست و یکیمن جشنواره فیلم فجر شیراز از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!