افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

افتتاح مجهزترین پارک ویژه افراد کم توان در تهران

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح فاز یک بوستان ایرانیان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح شنبه‌های امید و افتخار، مراسم افتتاح و بهره برداری از فاز یک بوستان ایرانیان در شنبه آینده برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: این پارک دارای ۳ باغ راه، ۶ پیاده راه، مسیر ویژه دوچرخه سواری، مسیر ویژه نابینایان، زمین تنیس، زمین بازی چند منظوره همچنین زمین بازی کودکان است.

 

 

شعبانی با بیان اینکه طی تفاهم‌نامه ‎ای با سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، سازمان عمرانی مناطق عملیات عمرانی و احداث این بوستان را که در منطقه ۱۹ شهرداری تهران واقع شده است به عهده گرفت، گفت: این پروژه از تیرماه سال ۱۴۰۰ در اختیار سازمان عمرانی مناطق قرار گرفت و بعد از ۱۴ ماه در شهریور ۱۴۰۱ عملیات اجرایی فاز یک آن به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

 

 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بوستان ایرانیان مجهزترین پارک از نظر زیر ساخت برای افراد کم توان است، گفت: علاوه بر ایجاد رمپ جهت سهولت رفت و آمد این افراد، در طراحی مسیرها، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی مناسب سازی لازم جهت استفاده این افراد در نظر گرفته شده است.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!