افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

افتتاح بخش ناشنوایان و کودک در دو کتابخانه تهران

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، علیرضا زندوکیلی، سرپرست اداره کل کتابخانه های استان با حضور در دو کتابخانه باباطاهر و شهید چمران به ترتیب بخش ناشنوایان و بخش کودک کتابخانه ها را افتتاح کرد و در دیداری صمیمی با کتابداران به گفتگو پرداخت.

 

بخش ناشنوایان کتابخانه عمومی باباطاهر شهر تهران به عنوان اولین بخش ناشنوایان استان صبح چهارشنبه ۲۰ بهمن در فضایی حدود ۲۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال آماده سازی و افتتاح شد، در این بخش امکاناتی نظیر سیستم های رایانه ای، تلویزیون، منابع ویژه ناشنوایان، میز مطالعه تعبیه شده است.

 

برگزاری برنامه‌های قصه‌گویی، داستان نویسی، نقاشی و برنامه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف و مورد نیاز اعضا ناشنوا از جمله مواردی است که در این بخش به اجرا درخواهد آمد.

 

همچنین با هدف نهادینه سازی و ایجاد علاقه به مطالعه در کودکان، بخش کودک کتابخانه شهید چمران با حضور علیرضا زندوکیلی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با ۵ هزار نسخه کتاب کودک هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال راه اندازی شد.

 

در این بخش علاوه بر امانت کتاب و نشریات، برنامه های فرهنگی متنوع همچون آموزش اریگامی و نقاشی، جلسات قصه گویی، کتابخوانی، بازی و سرگرمی و جلسات جمع خوانی کتاب برگزار می‌شود.

 

علیرضا زندوکیلی در این روز پس از افتتاح دو بخش کودک کتابخانه شهید چمران و ناشنوایان کتابخانه باباطاهر در دیداری صمیمی با اعضا و کتابداران کتابخانه ها به گفتگو پرداخت و از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کرد.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!