افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

مستمری بخش عمده ای از پشت نوبتی های بهزیستی از فروردین ماه برقرار می شود

امروز ۲۲ اسفند ماه طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و جمعی از کارکنان بهزیستی، پروین محمدپوری به عنوان سرپرست بهزیستی آذربایجان غربی معارفه شد.

 

در این مراسم نصیری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه آذربایجان غربی در حوزه خیر جمعی جز استانهای پیشگام است، افزود: تاسیس بیمارستان امید، فعالیت خیریه ها و مشارکت خیرین در این استان نشان‌دهنده نیت های بلند مردم استان در این امور است.

 

نصیری ضمن آرزوی توفیق برای محمدپوری، به عنوان سرپرست جدید این اداره کل گفت:  امید است با همت مضاعف در جهت پیشبرد اهداف سازمان و اهداف نظام جمهوری اسلامی گامهای موثری بردارید.

 

وی مسئولیت و پست و مقام مدیران را یک امانت دانست و افزود: اگر مدیری به جایگاه و مسئولیتی که در نظام جمهوری اسلامی به آن سپرده شده جزء به دیده امانت به این جایگاه بنگرد حتماً بازنده است.

 

نصیری با بیان اینکه همه جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها مقدس است اما بهزیستی  بواسطه ارایه خدمت به افراد مضطر و نیازمند یاری، جایگاه مقدسی و ویژه تری دارد، افزود: امانتداری و ارائه خدمت در این سازمان متمایز  بسیار مهم است و باید در مقام اجابت، این ارایه خدمت به بهترین نحو به جامعه هدف انجام شود.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بهزیستی خاطر نشان کرد: با توجه به اعتبارات خوبی که به سازمان تزریق شده است، مستمری بخش عمده ای از پشت نوبتی های بهزیستی از فروردین ماه سال آینده برقرار خواهد شد.

 

مدیر کل سابق بهزیستی آذربایجان غربی نیز در این مراسم برای سرپرست جدید آرزوی توفیق و سلامتی داشت و  ضمن ارائه آماری از وضعیت خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان افزود:  ۸۹ هزار و ۲۵۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۳۴ هزار و ۱۸۷ نفر تحت پوشش بهزیستی استان هستند و  ۴۲ هزار و ۸۶۵ خانوار از بهزیستی استان مستمری دریافت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: علیرغم تایید کمیسیون های مربوطه به دلیل کمبود اعتبارات، جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار خانوار در استان در صف پشت نوبتی  دریافت مستمری قرار دارند که یک چالش بزرگی برای مجموعه تبدیل شده است.

 

مدیر کل سابق بهزیستی استان با بیان اینکه ۱۰۰ مرکز روزانه و شبانه روزی نگهداری مددجویان و معلولین و ۶۲ مرکز اجتماعی در حال فعالیت است،گفت: در سال گذشته ۹۶ مرکز مثبت زندگی در سال تاسیس شد و مددجویان از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!