افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

دریافت آثار هنری معلولان برای شرکت در جشنواره آوای مهر

 خدامعلی نورانی، مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران با اشاره به برگزاری جشنواره هنری آوای مهر با مشارکت اداره کل بهزیستی استان تهران، خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران و خانه موزه معین و استاد امیرجاهد اظهار داشت:

 

این جشنواره در سه بخش موسیقی، ادبیات و خوشنویسی برگزار می‌شود که افراد دارای معلولیت آثار هنری خود در این حوزه‌ها را به آدرس تهران، خیابان پیروزی، چهارصددستگاه، انتهای خیابان بایزید بسطامی، خانه موزه معین و استاد امیرجاهد تحویل کنند.

 

نورانی در ادامه بیان داشت: آثار هنری معلولان برای شرکت در جشنواره آوای مهر دریافت می شود و برابر برگزاری نشست پیگیری و برنامه ریزی که با حضور اعضای کمیته سیاستگزاری جشنواره برگزار گردید مقرر شد تا آثار هنرمندان به دبیرخانه اعلامی تا پایان آبان‌ماه ارسال شود ضمن آنکه شماره تماس ۰۹۳۵۴۰۶۰۲۰۵ در پیام رسان واتساپ آماده دریافت آثار افراد هنرمند دارای معلولیت است.

 

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران در ادامه تصریح کرد: آثار هنرمندان در ایام ولادت حضرت زینب(س) و در آذرماه سالجاری بررسی خواهد شد و برگزیدگان نیز در دی ماه توسط داوران انتخاب می‌شوند؛

 

ضمن آنکه اختتامیه جشنواره آوای مهر نیز در بهمن ماه و در ایام الله فجر شکوهمند انقلاب اسلامی با تقدیر و تکریم برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

 

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در دی ماه شاهد برگزاری اجراهای صحنه ای نیز از سوی هنرمندان دارای معلولیت برای آوای مهر هستیم.

 

نورانی ادامه داد: افراد دارای معلولیت می‌توانند آثار خود را در گروه‌های سنی بین ۵ تا ۱۰ سال به نام گروه الف، ۱۲ تا ۱۸ سال به نام گروه ب، ۱۹ تا ۳۵ سال به نام گروه ج و ۳۶ سال به بالا به نام گروه د ارسال کرده تا از این حیث شاهد حضور آثار بیشتری از افراد دارای معلولیت در آوای مهر باشیم.

 

وی اضافه کرد: در بخش موسیقی در قالب تک خوانی، دونوازی و گروه نوازی افراد، حداکثر در پنج دقیقه آثار خود را ضبط و ارسال نمایند.

خوشنویسی

وی در خصوص بخش شعر و ادبیات این جشنواره نیز گفت: شعر نو، کلاسیک و قطعه ادبی این موضوع را شامل شده و مبحث آزاد را نیز به عنوان گروه خاص برای این حوزه در نظر گرفته‌ایم.

 

وی درخصوص خوشنویسی هم اظهار داشت: قلم نی، تحریر و نقاشی خط به علاوه موضوع آزاد موارد حوزه خوشنویسی آوای مهر را در بر می‌گیرند که افراد مجازند تا اثر خود را در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر و یا در قطع بدون قاب به دبیرخانه ارسال کنند.

 

نورانی در پایان با بیان اینکه بهزیستی خود را موظف به حمایت از افراد دارای معلولیت در همه زمینه ها می داند اذعان داشت: از افرادی که در خانه موسیقی، شهرداری تهران و خانه موزه معین و استاد امیرجاهد تلاش می کنند تا در کنار بهزیستی بتوانیم شرایطی خاص و شایسته تکریم هنرمندان دارای معلولیت را فراهم آوریم صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم جشنواره آوای مهر در سطح استان تهران به عنوان جشنواره های زیبا و هدفمند خوش درخشیده و در دوره ها و سال های آتی شاهد گسترش این جشنواره در شعاع ملی و فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی به شکل بین المللی باشیم.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!