افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

خدمت به معلولان عمل صالحی که حاصل سرمایه ایمان است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در مؤسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) در بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، سالن دندانپزشکی را افتتاح کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در بازدید از این مرکز و اهمیت افزایش این مراکز و توجه به معلولان گفت: امروز روز میلاد امام رضا (ع) و روز عزیزی برای همه ما است و این روز را به همه شیعیان جهان، ملت ایران و مسئولان زحمتکش خیریه بهشت امام رضا (ع) تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: مسئولان شاغل در این مجموعه کودکان و نوجوانانی هستند که از گذشته در این مرکز حضور داشته‌اند و نمادی از حضور مردمِ با ایمان، در حرکت‌های جهادی و مردمی هستند.

قالیباف تأکید کرد: مجموعه دولت‌ها به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمات خوبی را به مردم ارائه کنند و علاوه بر آن، فرصت‌های کار کردن را نباید از مردم، گرفت زیرا ظرفیت‌های مردمی بسیار مؤثر هستند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) «سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح» فرصتی است که تمام دولتمردان و مسئولان باید از آن بهره بگیرند و نماد عینی این فرصت‌ها، راه‌اندازی مجموعه‌های خیریه است.

وی یادآور شد: مؤسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) با بهترین امکانات و تجهیزات قرار است به معلولان جسمی و ذهنی خدمات‌رسانی کند و همچنین مراکز ورزشی آن می‌تواند با مراکز مشابه در دنیا رقابت کند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با ایجاد فرصت‌ها، دولت به کار تولی‌گری بپردازد و اجازه دهد مردم کارهای تصدی‌گری را در همه سطوح انجام دهند تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

قالیباف افزود: مؤسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) با درایت و همت تمام زندگی خودشان را صرف آن کردند و همچنین هزاران نفر بی‌نام و نشان برای خدمات‌رسانی به معلولان جسمی و ذهنی راه‌اندازی شده است و امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به معلولان قدرشناس مردم باشیم.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!