افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

تسهیل دسترسی نابینایان به سایت‌های مختلف با نرم افزار بومی

یکی از شرکت‌های دانش بنیان محصولی برای دسترسی نابینایان به صفحات وب را به بازار معرفی کرده است.

 

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان توانسته سه محصول “دستیار اینترنتی و وب بروزر مخصوص نابینایان”، “پلتفرم ابری مدیریت وایفای عمومی” و “دیجیتال ساینیج ابری” را توسعه دهد.

 

سرویس دستیار اینترنتی و وب بروز ویژه نابینایان محصولی است که فرآیند دسترسی به صفحات سایت‌های مختلف را برای نابینایان ساده‌تر کرده و امکان خوانش متن آن صفحه را برای آنها فراهم می‌کند.

 

پلتفرم ابری مدیریت محصولی دانش بنیانی است که راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرها محسوب می‌شود و به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان به‌روزرسانی کنند.

 

نمایش محتوا روی نمایشگرها برای اهداف متنوعی استفاده می‌شود که از جمله آن می‌توان به اطلاع‌رسانی به مراجعین و کارمندان، نمایش تبلیغات، تعامل بهتر، بهبود تجربه کاربری، برندسازی و … اشاره کرد.

 

در نرم افزار دیجیتال ساینیج ابری شرایطی فراهم شده تا با فعال ساختن انواع ویجت‌های متنوع(نزدیک به 50) و استفاده از داده‌ها و سرویس‌های جانبی به راحتی رسانه‌ای پویا و اثر بخش را بر روی نمایشگرها راه اندازی کرد.

 

ارائه بستری مناسب جهت ارائه محتوای تبلیغاتی و سازمانی به صورت یکپارچه و هوشمند با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور از قابلیت های مهم رایبرد است.

 

از مهمترین مشتریان این سیستم می‌توان به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هلدینگ‌ها، بانک ها، بیمارستان‌ها و دانشگاه ها اشاره کرد.

 

محصول دستیار اینترنتی در حال حاضر به شرکت‌های مختلف ارائه شده  است.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!