افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
واضح کردن صفحه
واضح کردن صفحه
بازگشت به حالت اولیه

اعلام شرایط معافیت از پرداخت شهریه دانشجویان انتقالی علوم‌پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، شرایط معافیت از پرداخت شهریه دانشجویان انتقالی مشمول آموزش رایگان را اعلام کرد.

 

 دکتر ابوالفضل باقری‌فرد در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، شرایط شرایط معافیت از پرداخت شهریه دانشجویان انتقالی را ابلاغ کرد.

 

این ابلاغیه بر اساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم‌پزشکی در خصوص «معافیت از پرداخت شهریه دانشجویان انتقالی» صادر شده است.

 

دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در صورتی که بعد از قبولی در دانشگاه، منتقل شوند و از شروط درنظر گرفته شده برخوردار باشند، مشمول معافیت از پرداخت شهریه می‌شوند.

 

شروط اعلام شده از سوی معاونت آموزشی معاونت بهداشت، شامل «شهادت، فوت یا معلول‌شدن سرپرست خانواده دانشجو، به نحوی که دانشجو به تشخیص مراجع قانونی به عنوان کفیل خانواده شناخته شود»، «بیماری صعب‌العلاج یا معلولیت موثر دانشجو به نحوی که دانشجو به تشخیص شورای پزشکی دانشکده، قادر به ادامه زندگی به صورت مستقل  نباشد و ضرورت انتقال کجاز باشد» و «ازدواج رسمی و دائمی زنان دانشجو که محل تحصیل یا اشتغال همسر آنها با تایید مراجع در شهر دیگر باشد» می‌شود.

 

همچنین دانشجویانی که براساس مقررات مربوط به انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر منتقل شده‌اند، مشمول معافیت از پرداخت شهریه هستند.

یه پاسخ بگذارید

تنها دیدگاه‌های پارسی برای نمایش پذیرفته خواهند شد!